עופר קרסו הינו אמן , מומחה , ומטפל בשיטת ה”מיקרופיגמנטציה” (הדמיית זקיקי שיער לגבר) בקליניקה המובילה בישראל – Karaso clinics אשר ממוקמת בדיזינגוף סנטר תל אביב.

הדמיית שיער עופר קרסו

 עופר, ספר לנו כיצד התחילה ההתעניינות שלך בתחום ההדמיית שיער?

לצערי חוויתי את תהליך ההתקרחות בגיל 17 וכמובן שניסיתי כל שיטה אפשרית.
בשלב מסויים הבנתי שאני מבזבז את הזמן שלי וחיפשתי פתרון יציב וקבוע שייתן לי שקט נפשי ואת האפשרות לחיות באופן מפוייס יותר עם העובדה שאני גבר מקריח. נחשפתי לטכניקה באתר אינטרנט בלונדון, בפחות מחודש הגעתי לקליניקה המובילה בלונדון בכדי לברר מהו הפלא שהם מתמחים בו. תוך זמן קצר הבנתי שזה הדבר הכי נכון בשבילי, למדתי את הטכניקה ביחד עם שותפתי לדרך ולאחר שהבנתי מה זה גרם לי החלטתי להפיץ את השמועה והבטחתי לעצמי להיות נאמן לטכניקה ולכל מי שבוחר להיות מטופל שלי.

האם בתור גבר מקריח ניסית פתרונות אלטרנטיביים

כן, ניסיתי, עברתי 4 השתלות שיער, התמדתי במשך שנתיים לקחת כדורים האמורים למנוע נשירה, והתאכזבתי כל פעם מחדש מהבטחות של מכונים שונים שהבטיחו לי דברים שהם לא יכלו לקיים. הרגשתי כמולך שולל עם חור גדול בכיס.

מה גרם לך להרגיש שהפתרון של הדמיית שיער הוא הטוב ביותר

הפתרון הינו הטוב ביותר בעיקר בגלל חוסר ההתעסקות, המראה הקבוע והלא משתנה המותיר אותך נינוח ומלא ביטחון. וגורם לך להפסיק להתעסק בתפל ולהתמקד בעיקר הדברים בחיים.

ספר לנו על התחושות של הגברים שמגיעים אלייך לייעוץ וכיצד אתה מסייע להם להתגבר על החששות הלל

רוב הייעוצים מגיעים אליי מלאי חששות מהתהליך, מהספק אם זה כואב, וכמובן מפחד שהתוצאה לא תתאים להם. 
לאחר שיחה אישית איתי בפגישת הייעוץ אני מזדהה איתם, כי גם אני הייתי שם. משריש בכל מטופל בטחון ונותן להם את היכולת להאמין בי ובתוצאה הסופית ומבטיח להם יחס אישי לאורך כל הדרך.

מה היית רוצה להגיד לכל גבר שמתלבט האם לעשות הדמיית שיער או לא?

ברור שכן! 

מה אתה הכי אוהב בעבודה שלך?

את היכולת לעזור לאנשים גם באופן ויזואלי וגם באופן אישי. ואת הזכות להכיר

 אנשים לעומק בשיחות אינטימיות בזמן הטיפול.

אנו נשמח לראותכם בקליניקה שלנו ולקבוע עמכם פגישת ייעוץ ללא עלות והתחייבות, אנו מבקשים שעד אז תיזהרו מחיקויים ואנשים שמציעים לכם טיפולי מיקרופיגמנטציה “מהירים ויעילים” , מאחלים לכם לקבל את הטיפול המסור והאיכותי ביותר.
צוות
karasoClinics

 עדן רוזנפלד קרסו – מנהל קשרי לקוחות

עדן, תאר לנו את תפקידך בקליניקה 

תפקידי בקליניקה מתחיל, החל מהשלב הראשוני של פניית הלקוח לקליניקה לצורך התעניינות. ההתקשרות בינינו נעשית לרוב על ידי שיחת טלפון או וואטסאפ. כאשר אני מקבל פנייה של לקוח לראשונה אני שואל את הלקוח האם הוא מכיר את הקליניקה שלנו? וכיצד הגיע אלינו? האם הגיע אלינו דרך חבר או דרך האינטרנט?

אני דואג לברר האם הלקוח מטפל בהתקרחות שלו באחת מהדרכים האלטרנטיביות חוץ מהדמיית שיער, פרט זה חשוב. למשל, במקרה שהלקוח בעל תוספת שיער ומעוניין להסירה, אציין בפני הלקוח כי התהליך הוא הדרגתי ושהוא אינו נפרד מהתוספת בטיפול הראשון, אלא לאחר מספר טיפולים בהם מתגבשת תוצאת ביניים המאפשרת הסרה של התוספת כך שהמעבר בין התוספת לתספורת הקצוצה רך יותר.

האם בקליניקה יש מוצרים משלימים לטיפול, ספר לנו עליהם?

במהלך השנים התוודנו לכך שבחודשי הקיץ דהיית הטיפול מאט יותר מואצת.

לכן, פיתחנו קרם הגנה עמיד במיוחד אשר מגן מפני השמש ומראה מקנה מט, בנוסף בקליניקה ניתן לרכוש, סבון חומצות המופק מלימון וקמומיל המווסט את רמת הפי אייצ‘ בעור ומווסת את רמת החומציות ובכך מתקבל מראה אחיד יותר ולא שומני.

ניתן לרכוש גם מכונות תספורות המותאמות לרמת קיצוץ מקסימלית לקבלת מראה אחיד בין השיער הקיים לטיפול המוטבע.

מה אתה הכי אוהב בעבודה שלך?

אני משלב המון תחומים בעבודה אחת, גם קשרי לקוחות, גם שיווק עסקי, וגם עבודה עם עופר. העבודה בקליניקה מאפשרת לי להכיר המון אנשים ומכל אחד אני משכיל ללמוד.

אנו נשמח לראותכם בקליניקה שלנו ולקבוע עמכם פגישת ייעוץ ללא עלות והתחייבות, אנו מבקשים שעד אז תיזהרו מחיקויים ואנשים שמציעים לכם טיפולי מיקרופיגמנטציה “מהירים ויעילים” , מאחלים לכם לקבל את הטיפול המסור והאיכותי ביותר.
צוות
karasoClinics